Karty płatnicze


Karta płatnicza VISA  BUSINESS DEBETOWA

 

Karta wydawana przez  Bank jest międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce  oraz za granicą.

Karta umożliwia  Użytkownikowi karty dokonywanie transakcji w kraju i za granicą:

     
  • płatności  bezgotówkowych za towary i usługi w jednostkach oznaczonych emblematem Visa,  wyposażonych w terminale POS;
  •  
  • wypłaty gotówki w  bankomatach oznaczonych emblematem Visa lub PLUS;
  •  
  • wypłaty gotówki w  jednostkach banków członkowskich organizacji Visa, wyposażonych w terminale  POS, oznaczonych emblematem Visa;
  •  
  • płatności bez  obecności karty, dokonywanych w Internecie.

Przy użyciu karty jej Użytkownik może  sprawdzić wysokość wolnych środków na rachunku w bankomatach świadczących taką  usługę.

  Użytkownik karty ma możliwość  dokonywania awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku utraty karty podczas pobytu  za granicą.

  Karta jest kartą płatniczą typu  debetowego, co oznacza że obciążenie rachunku z tytułu transakcji, opłat i  prowizji następuje bezpośrednio po otrzymaniu przez Bank danych transakcji do  rozliczenia lub naliczeniu opłaty lub prowizji.

Warunek wydania karty – posiadanie rachunku  w jednostce banku.
Posiadacz rachunku  może ubiegać się o wydanie dowolnej liczby kart, z tym, że jednemu  Użytkownikowi karty może być wydana tylko jedna karta.

Maksymalne dzienne limity  dla karty wynoszą odpowiednio: ,

     
  • 30.000 PLN       - dla transakcji  gotówkowych
  •  
  • 50.000 PLN       - dla transakcji  bezgotówkowych

Okres ważności karty – 2 lata ( 3 lata w  przypadku karty z chipem).
  Karta wznawiana jest automatycznie po upływie  terminu ważności. Rezygnację ze wznowienia karty należy złożyć co najmniej do  15-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności karty dotychczas używanej.

  Bezpieczeństwo          - używając karty VISA  Business Debetowa, możesz czuć się bezpiecznie i nie martwić o utratę gotówki.  A kiedy utracisz kartę - zgubisz ją lub karta zostanie skradziona - fakt ten  należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Od tego momentu Bank  ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy jej użyciu z  wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza karty lub gdy doszło do nich z  jego winy umyślnej.

Informujemy naszych Klientów, że w  przypadku utraty karty
(zgubienia lub  kradzieży) należy  niezwłocznie zgłosić ten fakt. 

 Można to zrobić na  kilka sposobów:

     
  • telefonicznie w Contact Center Banku
    (
    +48 86 215 50 50+48 86 215 50 00)
  •  
  • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego  systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828)
  •  
  • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku,  która wydała kartę
  •  
  • za pośrednictwem internetowego portalu kartowego www.kartosfera.pl

Uzyskanie wszelkich informacji i  wyjaśnień związanych z funkcjonowaniem bankomatów (np. potwierdzenie powodu  zatrzymania karty przez bankomat)

można uzyskać pod nr tel: +48 86 215 50 00.

Dziś jest piątek,
20 października 2017 r.
Aktualnie online 8 osób

07:09
17:32
Dziś imieniny obchodzą:

Irena, Jan, Kleopatra, Witalis
Kursy walut NBP
z 2017-10-20

    1 USD    3,5966
    1 EUR    4,2452
    1 GBP    4,7221


Chcąc dopełnić nałożony obowiązek wynikający z nowelizacji przepisów ustawy - Prawo telekomunikacyjne
z dnia 16 lipca 2004 r. uprzejmie informujemy, iż strona używa cookies. Dowiedz się więcej o Polityce cookies.

Dowiedz się więcej o zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.