Szanowni Klienci!

Zachęcamy Państwa do korzystania z aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle umożliwiającej m.in. uzyskanie informacji o dostępnym saldzie, przeglądanie historii transakcji, wykonywanie przelewów, płatności BLIK czy doładowanie telefonu przy pomocy urządzenia mobilnego.

Aplikacja dostępna jest do pobrania w Google Play lub App Store. Uruchomienie aplikacji na urządzeniu mobilnym wymaga jedynie sparowania Państwa telefonu lub tabletu z bankowością elektroniczną.

Instrukcję obsługi nowej aplikacji znajdziecie Państwo TUTAJ.

Aplikacja mobilna PBSKędzierzyn-Koźle

Dzięki aplikacji mobilnej wykonasz przelewy do rodziny, znajomych, opłacisz rachunki oraz dużo więcej 😊

 

Dlaczego warto mieć aplikacją?

Aplikacja PBSKędzierzyn-Koźle daje możliwość:

  • szybkiego logowania się do bankowości elektronicznej z dowolnego miejsca,
  • stałego dostępu do swoich pieniędzy,
  • podręcznego sprawdzania salda swojego rachunku i historii wykonywanych operacji,
  • szybkiego i bezpiecznego wykonania przelewów krajowych oraz przelewów własnych w dowolnym momencie,
  • realizacji płatności w ramach usługi BLIK,
  • doładowania telefonu komórkowego (sobie lub innej osobie),
  • wygodnego potwierdzania wszystkich wykonywanych operacji,
  • kontroli wykorzystanego limitu kartowego,
  • korzystania z kilku profili (loginów) na jednym urządzeniu mobilnym.

Dlaczego aplikacja mobilna jest bezpieczna?

  • komunikacja między aplikacją a systemem banku jest szyfrowana,
  • dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym PINem, który jest ustalany podczas parowania urządzenia z kontem (Android, iOs) za pomocą odcisku palca (Android, iOs) lub z wykorzystaniem FaceID (iOs),
  • zatwierdzanie operacji wykonywanych w aplikacji przeprowadzane jest za pomocą indywidualnego PINu,
  • aplikacja jest chroniona przed próbami włamania się do niej przez osoby niepowołane, gdyż 3-krotne błędne podanie kodu PIN powoduje jej zablokowanie i konieczność ponownego parowania urządzenia z kontem,
  • kwota transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jest ograniczona limitami, które mogą być ustalone przez bank, jak również przez Klienta.