Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.
Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?
Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic
Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń: https://www.fitbit.com/global/us/technology/fitbit-pay
Jak zacząć korzystać z usługi?
Aby rozpocząć korzystanie z usługi,
- Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
- Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
- Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
- Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
- Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
- Wprowadź dane swojej karty
- Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
- Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.
Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?
Aby zapłacić zegarkiem:
- Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
- Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
- Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
- Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie
Bezpieczeństwo
- Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
- Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Które karty mogę dodać do usług?
Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego. - Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?
Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo: - Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi.
Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. - Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą. - Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela. - Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.