Klienci Powiatowego Banku Spółdzielczego w Kędzierzynie – Koźlu, korzystający z oferty kredytowej, mogą wziąć udział w loterii promocyjnej pod nazwą „Logiczne, że się opłaca”. Loteria obejmuje kredyty udzielone między 2 sierpnia a 9 listopada 2021 r. Losowania nagród rozpoczną się 1 września br. i odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku. Do wygrania jest aż 50 nagród po 5 000 zł.
W akcji promocyjnej biorą udział następujące produkty kredytowe dla klientów indywidualnych:
- kredyt gotówkowy,
- kredyt gotówkowy na cele proekologiczne,
- kredyt hipoteczny,
- Kredyt Czyste Powietrze (już wkrótce w ofercie).
Minimalna kwota kredytu uprawniająca do rejestracji w loterii to 5 000 zł.
Klienci, którzy podpiszą umowę kredytową w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Kędzierzynie – Koźlu między 2 sierpnia a 9 listopada 2021 r. otrzymują voucher z unikalnym numerem. Numer ten należy wpisać podczas rejestracji na stronie loterii www.logiczne.mojbank.pl.
Losowania nagród będą odbywać się od poniedziałku do piątku w terminie od 1 września do 9 listopada 2021r.
Każdy zarejestrowany Klient może grać wielokrotnie (ale tylko raz dziennie), zwiększając swoją szansę na wygraną. Wygrać można tylko raz. Jeżeli w danym dniu wygrana już padła, użytkownik wchodząc na stronę loterii otrzyma komunikat zapraszający do dalszej gry w kolejnych dniach. Klienci mają szansę wygrać 5 000 zł, a łącznie przygotowanych zostało 50 nagród pieniężnych po 5000 zł każda.
Więcej informacji na temat loterii promocyjnej „Logiczne, że się opłaca” oraz regulamin znaleźć można na stronie www.logiczne.mojbank.pl
Zapraszamy do placówek Powiatowego Banku Spółdzielczego w Kędzierzynie - Koźlu.
Więcej informacji udzielą nasi Doradcy.
Uprzejmie informujemy, że po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm.
Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.
Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.
Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
- zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
- wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
- pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
- na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.
Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021r.
Więcej na stronie www.pbskkozle.pl/koronawirus
Uprzejmie informujmy, że proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 rozpocznie się po 29 kwietnia 2021 r., natomiast udostępnianie wniosków o umorzenie za pośrednictwem bankowości elektronicznej będzie możliwe od 19 kwietnia 2021r.
W związku z tym Polski Fundusz Rozwoju w dniu 13 kwietnia 2021 r. dokonał zmiany obecnie obowiązującej treści Regulaminu ubiegania się o udział w programie rządowym „Tarcz Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm” Niniejsza zmiana Regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia zamieszczenia informacji o zmianie Regulaminu na stronie www.pfrsa.pl, tj. w dniu 28 kwietnia 2021 r.
Dodatkowo PFR opublikował na stronie Funduszu poradnik dla Beneficjentów subwencji finansowej, w której opisane zostały czynności jakie należy wykonać do rozliczenia subwencji z PFR za pośrednictwem Banku, przez którego został przekazany wniosek o subwencję do Funduszu.
Pobierz Regulamin PFR 13_04_2021 | |
Pobierz Poradnik dla Beneficjentów subwencji Tarcza 1.0 |
Poniżej udostępniamy również prezentacje ze szkoleń dla przedsiębiorców dotyczących rozliczania i umarzania subwencji otrzymanych w ramach Tarczy 1.0 przeprowadzanych przez PFR:
Pobierz Tarcza Finansowa PFR 1.0 - Rozliczanie i umarzanie subwencji dla MIKROFIRM - prezentacja | |
Pobierz Tarcza Finansowa PFR 1.0 - Rozliczanie i umarzanie subwencji dla MŚP - prezentacja |
Informujemy, iż w WIELKI PIĄTEK tj. 02.04.2021r. wszystkie placówki Banku będą czynne do godziny 14:00.
Szanowni Państwo,
Departament Bezpieczeństwa Banku Polskiej Spółdzielczości informuje, iż w ostatnim czasie zanotowano próby wyłudzenia danych poprzez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS.
Schemat działania przestępców:
- przestępcy dzwonią do klienta z numeru Infolinii Banku BPS tj. 801 321 456 lub 86 215 50 00;
- osoba dzwoniąca posiada ukraiński akcent i przedstawia się jako pracownik Banku BPS;
- prawdopodobnie oszust będzie znał imię i nazwisko klienta, a może nawet jego adres, który znajdzie w Internecie;
- rozmowa będzie dotyczyła zablokowania przelewu wykonanego przez klienta lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać klienta do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem klienta;
- osoba dzwoniąca może także próbować wyłudzić dane do logowania do bankowości internetowej lub dane odnośnie karty płatniczej;
- podanie danych wrażliwych lub zainstalowanie ww. aplikacji może prowadzić do utraty środków z rachunku.
Mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo przypominamy o następujących o zasadach:
- Infolinia Banku BPS nie wykonuje połączeń wychodzących z numeru 801 321 456;
- Infolinia Banku BPS obsługuje klientów banków spółdzielczych tylko w zakresie kart płatniczych.
- Pracownicy odpowiedzialni za bezpieczeństwo w Banku BPS nigdy nie kontaktują się bezpośrednio z klientami.
- Nigdy nie podawaj przez telefon pełnego loginu do bankowości internetowej lub pełnego numeru karty.
- Nigdy nie podawaj przez telefon hasła do bankowości internetowe lub trzy cyfrowego kodu z karty CVV;
- Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.
- Poproś rozmówcę o podanie imienia i nazwiska, jeżeli ich sam nie podał. Pracownicy Infolinii Banku przedstawiają się już na początku rozmowy.
- Pod żadnym pozorem nie przekazuj telefonicznie kodów z SMS-ów autoryzacyjnych.
- Zachowaj ostrożność, jeżeli rozmówca wywiera na Tobie presję czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
- Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy z osobą podającą się za konsultanta, rozłącz się i skontaktuj się bezpośrednio z obsługą Powiatowego Banku Spółdzielczego w Kędzierzynie – Koźlu lub zadzwoń na Infolinię Banku BPS pod numer wskazany na karcie.
Prezentujemy Państwu informacje dotyczące procesu AKTYWACJI KART, mające na celu pomoc podczas pierwszego kontaktu Klientów z portalem KartoSFERA.
Witamy w gronie posiadaczy karty z Grupy BPS!
AKTYWUJ KARTĘ W 3 PROSTYCH KROKACH:
• KROK 1 Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją. |
|
• KROK 2 W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, |
|
• KROK 3 Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA |
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
W przypadku wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:
- LOGOWANIA DO PORTALU (>>kliknij i pobierz instrukcję<<)
- AKTYWACJI KARTY KROK PO KROKU (>>kliknij i pobierz instrukcję<<)
Kartę możesz aktywować także w placówce
Powiatowego Banku Spółdzielczego w Kędzierzynie - Koźlu.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty zapraszamy do kontaktu z Infolinią pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00, czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora).
Ustaw kod PIN dla transakcji internetowych w zakładce 3D Secure,
aby móc wykonywać transakcji kartą w Internecie!
W związku z wejściem w życie dyrektywy w sprawie usług płatniczych (PSD2) zobowiązującej do stosowania silnego uwierzytelniania (SCA) od stycznia 2021 roku zmianie ulegnie sposób autoryzacji dla wszystkich płatności internetowych dokonanych kartą.
Aby skutecznie dokonać płatności przez Internet wymagane będzie:
- podanie kodu PIN ustawionego dla 3D Secure w KartoSFERZE,
a następnie
- podanie kodu przesłanego w wiadomości SMS na nr telefonu podany w Banku.
W przypadku nie zdefiniowania kodu PIN do transakcji internetowych w portalu KartoSFERA transakcja nie zostanie zrealizowana.
Kod PIN należy zdefiniować w portalu KartoSFERA w zakładce "3D Secure" i będzie on ustalany jednorazowo dla wszystkich posiadanych kart oraz wydawanych w przyszłości.
Szczegółowa instrukcja ustawienia kodu PIN znajduje się w Podręczniku użytkownika na str.30
1 stycznia 2021 r. skończy się okres przejściowy związany z brexitem. Od 1 stycznia 2021 r. Wielka Brytania nie będzie państwem członkowskim Unii Europejskiej. Obecnie negocjowana jest umowa o przyszłych stosunkach między UE i Wielką Brytanią. Niezależnie od faktu, czy umowa określająca ramy przyszłych stosunków Wielka Brytania - UE zostanie zawarta czy nie, od 1 stycznia 2021 r.
- Wielka Brytania będzie państwem trzecim (nie będzie państwem członkowskim UE),
- Wielka Brytania nie będzie częścią Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
Konsekwencją ww. procesu będą m.in. zmiany w korzystaniu z usług bankowych, które ze względu na swój transgraniczny charakter mogłyby być powiązanie z Wielką Brytanią.
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią komunikatu w sprawie brexitu:
Brexit - pełny komunikat |
Szanowni Klienci,
uprzejmie informujemy, iż w dniu 24.12.2020 r. (Wigilia) wszelkie dyspozycje Klientów nadane drogą
elektroniczną do godz. 13.00 zostaną zrealizowane tego samego dnia.
Zlecenia złożone po godzinie 13.00 zostaną rozliczone w dniu 28.12.2020 r.
Informujemy również, że w dniu 31 grudnia 2020 r. Państwa przelewy złożone do godziny 13:00 zostaną
skierowane na drogę rozliczeń międzybankowych tego samego dnia,
natomiast zlecenia złożone po godz. 13:00 zostaną rozliczone w dniu 04.01.2021 r.
Zapraszamy do korzystania z naszych usług.
Zarząd PBS K-Koźle
Strona 4 z 7