w aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle |
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle.
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy podać kod wygenerowany w aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle, a następnie zatwierdzić transakcję,
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
- zlecić transakcję typu P2P, czyli wysłać lub odebrać popularny przelew na telefon.
Przelew na telefon BLIK
- umożliwia natychmiastowe przekazywanie środków pomiędzy użytkownikami aplikacji mobilnych banków korzystających z płatności BLIK
- działa 7 dni w tygodniu 24 h na dobę !!!
- jest rozwiązaniem mającym na celu maksymalne uproszczenie dokonywania transakcji
Standardowy numer rachunku bankowego składa się z ciągu 26 cyfr. Numer telefonu komórkowego ma ich 9, co wyraźnie ułatwia wypełnienie danych, a zarazem ogranicza ryzyko popełnienia błędu
Z usługi BLIK I PRZELEW NA TELEFON BLIK w aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle mogą korzystać Klienci, którzy:
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną PBSKędzierzyn-Koźle (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
- aktywowali usługę BLIK w aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle
- włączyli funkcję przelewów na telefon
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do swojej bankowości elektronicznej. W zakładce Mój profil – Zarządzanie limitami znajdziecie Państwo domyślnie ustawione poziomy limitów dostępnych dla transakcji BLIK:
Aby podwyższyć lub obniżyć poziom limitu wystarczy wybrać Edytuj, dokonać zmian i ich autoryzacji za pośrednictwem aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle.
- Aby aktywować BLIKA wystarczy pobrać aplikację PBSKędzierzyn-Koźle i zatwierdzić „Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej” oraz wybrać rachunek powiązany z usługą BLIK (z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK)
- Aby wyłączyć lub włączyć odbieranie przelewów na telefon należy wejść w zakładkę ‘Więcej - Ustawienia – BLIK– Przelewy na telefon BLIK’ i przesunąć suwak "Odbieraj przelewy na telefon" wskazując rachunek, na który mają przychodzić przelewy
- Bank udostępnia Państwu możliwość korzystania jednej aktywnej usługi BLIK powiązanej z jednym rachunkiem, przy czym w każdym czasie istnieje możliwość zmiany rachunku, który będzie powiązany Państwa BLIKIEM i z którego będą wykonywane transakcje z jego użyciem
- Numer telefonu danego klienta może być połączony tylko z jednym numerem rachunku bankowego skojarzonym z systemem BLIK do odbierania przelewów na telefon BLIK. W sytuacji, gdy jedna osoba ma rachunki w dwóch różnych bankach oferujących w swojej aplikacji przelewy na numer telefonu, system wymusza decyzję, który z nich ma być rachunkiem służącym do odbierania przelewów P2P. Przy nadawaniu przelewów na telefon BLIK nie ma znaczenia, z którego rachunku to się odbywa
- Jeżeli zamierzacie Państwo korzystać z usługi BLIK na więcej niż jednym urządzeniu mobilnym wymagane jest dokonanie aktywacji aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle oraz usługi BLIK na każdym z tych urządzeń odrębnie
- W przypadku wymiany urządzenia, wymagana jest ponowna instalacja aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle oraz aktywacja usługi BLIK
BLIK? Płać, wypłacaj, przelewaj wygodnie!!!
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera w sklepie o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www, na której dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu internetowego)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
- To już wszystko - zakupy opłacone!
Wypłata gotówki z bankomatu:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
- Wypłata dokonana!
Przelew na telefon BLIK:
- Skorzystaj z funkcji Przelew na telefon, aby szybko i wygodnie realizować transakcje przelewu środków z osobami zarejestrowanymi w systemie BLIK
- Wprowadź numer telefonu i dane odbiorcy przelewu lub wyszukaj go na liście kontaktów twojego telefonu (numery telefonów z dostępną opcją przelewów na telefon są oznaczone logiem BLIK)
- Podaj kwotę transakcji
- Potwierdź dokonanie operacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
- Przelew zrealizowany!
Uważaj! Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację PBSKędzierzyn-Koźle
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją PBSKędzierzyn-Koźle i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
- Niezwłocznie zgłoś w banku fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja PBSKędzierzyn-Koźle
Korzystaj z BLIKA!
Szczegółowe informacje na temat obsługi usługi BLIK w aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle znajdziecie Państwo na stronie 31 Instrukcji użytkownika (do pobrania poniżej):