Karta wydawana przez Bank jest międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą.
Karta umożliwia Użytkownikowi karty dokonywanie transakcji w kraju i za granicą:
- płatności bezgotówkowych za towary i usługi w jednostkach oznaczonych emblematem Visa, wyposażonych w terminale POS;
- wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem Visa lub PLUS;
- wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji Visa, wyposażonych w terminale POS, oznaczonych emblematem Visa;
- płatności bez obecności karty, dokonywanych w Internecie.
Przy użyciu karty jej Użytkownik może sprawdzić wysokość wolnych środków na rachunku w bankomatach świadczących taką usługę.
Użytkownik karty ma możliwość dokonywania awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku utraty karty podczas pobytu za granicą.
Karta jest kartą płatniczą typu debetowego, co oznacza że obciążenie rachunku z tytułu transakcji, opłat i prowizji następuje bezpośrednio po otrzymaniu przez Bank danych transakcji do rozliczenia lub naliczeniu opłaty lub prowizji.
Warunek wydania karty – posiadanie rachunku w jednostce banku.
Posiadacz rachunku może ubiegać się o wydanie dowolnej liczby kart, z tym, że jednemu Użytkownikowi karty może być wydana tylko jedna karta.
Maksymalne dzienne limity dla karty wynoszą odpowiednio:
- 30.000 PLN - dla transakcji gotówkowych
- 50.000 PLN - dla transakcji bezgotówkowych
Karta wznawiana jest automatycznie po upływie terminu ważności. Rezygnację ze wznowienia karty należy złożyć co najmniej do 15-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności karty dotychczas używanej.
Bezpieczeństwo - używając karty VISA Business Debetowa, możesz czuć się bezpiecznie i nie martwić o utratę gotówki. A kiedy utracisz kartę - zgubisz ją lub karta zostanie skradziona - fakt ten należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Od tego momentu Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy jej użyciu z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza karty lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
Informujemy naszych Klientów, że w przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt.
Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Contact Center Banku (+48 86 215 50 50, +48 86 215 50 00)
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828)
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę
- za pośrednictwem internetowego portalu kartowego www.kartosfera.pl
Uzyskanie wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z funkcjonowaniem bankomatów (np. potwierdzenie powodu zatrzymania karty przez bankomat) można uzyskać pod nr tel: +48 86 215 50 00.