Dzięki karcie Visa Classic Debetowa nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas.
Kartą zapłacisz szybko i wygodnie na każdym kroku - w sklepach, kinie czy restauracji w Polsce i na całym świecie.
- komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku
- bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
- szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
- łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci ponad 4 700 darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB, BGŻ BNP Paribas S.A. i Planet Cash4You)
- dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat
- kontrola nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
- dokonywanie transakcji w internecie
- poczucie bezpieczeństwa - korzystając z kart płatniczych klient unika konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie naraża się na ich utratę
- możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie
- Ustalone zostały maksymalne dzienne limity transakcyjne dla kart VISA, które wynoszą odpowiednio:
- 10.000 PLN – dzienny limit wypłaty gotówki.
- 50.000 PLN – całkowity dzienny limit transakcji.
- Istnieje możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
Wniosek o wydanie karty
Informujemy naszych Klientów, że w przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt.
Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Contact Center Banku (+48 86 215 50 50, +48 86 215 50 00)
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828)
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę
- za pośrednictwem internetowego portalu kartowego www.kartosfera.pl
Uzyskanie wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z funkcjonowaniem bankomatów (np. potwierdzenie powodu zatrzymania karty przez bankomat) można uzyskać pod nr tel: +48 86 215 50 00.